No tittle / 無題




今日はブログに書くネタが全くありません!笑笑
インプット、行動が今の私には不足しています。
ネットに商品をアップしていないし、家族でどこかに遊びに行ったりもしていないし、新作も作っていない。
とにかく皆さんにシェアしたい情報が今ありません!

Hello.
I can’t write blog!!! Because I don’t have idea.
I don’t have enough input and action.
I don’t make new one now, I don’t list new item in web store and I don’t go and hang out with family.
Anyway I don’t have information now what want to share everyone.



商品紹介ももちろん良いんですが、毎日それは飽きちゃいます!
知ってます。
私、10年前からブログというものに触れてきました。
毎日商品紹介してるブログは飽きちゃいます。
日々、Googleのアクセス解析を分析して『どーゆータイトルが読まれるのか?』を見てます。
結論、『真面目な商品紹介』と『内容のないブログ』(つまりこういうブログ)はアクセスが悪いです。笑

The introduce of item is good but we are getting bored.
I know.
I have been writing blog for 10 years.
If I write article of about item everyday, almost of all people are getting bored, I think.
I am checking Google Analytics everyday which articles are read the most.
Let me get straight to the point, “The introduce about item” and “The article of pointless story”(like this article) are bad. 

ですが、私は仕事する日は毎日ブログを書くと決めています!
なので、こんなつまらないブログでも書き、データとして残し、また同じ事がないようにしたいと思っています。
ちなみに最近の中で一番アクセスが悪いのは『I couldn’t write blog/ブログ書けず』で、アクセスが良かっのは『Bad news/残念なお知らせ』でした。
不幸なネタってやはり読みたくなりますよね笑
でも出来れば『良い事』だけを書きたい笑笑

But I have to write blog everyday because it is my decision.
So I have to write even bored article, and then leave the data.

By the way this is the article with the worst access recently.
And the best of article access is “Bad news”.
I know almost people likes Negative news.
But I want to keep writing “positive article” if I can.

コメント

このブログの人気の投稿

Power of sentence/文章の力

海外の雑誌に載りました。今週は秋まつりです。

古布衣と古道具