Our store will stop this period , 23rd - 26th March / 23日から26日までお休みします



こんにちは!
今日は仙台の小さな骨董市の日だったんですが、
なんとコロナショックで休み・・・。
相当残念でした・・・。
朝5時起きで来たのに・・・。
ここの骨董市のSNSがあれば良いのになーと思いました。

Hello.
Today was small antique flea market day at Sendai .
But this market was closed by coronashock.
Too bad...
Since I woke up at 5 in the morning for coming to this market...
And this market should have SNS.









まー良いです!どんまいです。
ここからが本題。
明日23日から26日までお休みします。
妻の実家がある群馬まで行ってきます。
数年前に一度帰って以来ですし、娘は初の群馬です。
妹夫婦も集まり、子供達が集まれば、
家の中、家の庭でも楽しいはずと思い、今回群馬に行くことになりました。

このコロナショックで子供たちはきっとストレスを抱えているでしょう。
もちろん大人も一緒。
たくさん人が集まらないところ、屋外、そんなところを狙って
ストレス発散してきたいと思います。
私はとりあえずビールさえあれば問題ないので、
子供達と妻がストレス発散できれば良いかと。

By the way, our store will close this period from 23rd to 26th March.
We will go to Gunma, there is my wife's home town.
We go for the first time in a few years.
My daughter will go to first time in Gunma.
My wife's sister family will come too.
I think it is fun if children gather.

This situation is very hard, almost people can't go outside.
We have stress, so we want to play with family so that we are not infected from Covid-19.
We will de-stress.

ただ一つ残念なのは、私が行きたかったここがコロナショックで閉園中ということ。
The only unfortunate thing is that I wanted to go here but this park is closing because of the Corona-shock.


https://dino-nakasato.org/

私と息子は恐竜好きなので化石を見て興奮したかったですが、本当に残念・・・。
My son and I like dinosaurs, we want to see fossil, too bad...





コメント

このブログの人気の投稿

Power of sentence/文章の力

海外の雑誌に載りました。今週は秋まつりです。

古布衣と古道具