Blue



私と言えば、やはり「青」です。
今日は「佐々木印」の作品の更新をお休みして、
古着を8点掲載しました。
昨日の夜、在庫の確認をしていて、ふと思いました。
「めちゃくちゃ良い古着がいっぱいあるじゃん!しかも綺麗な状態!」と
思いました。
なので、今日は制作作業を一旦やめてたくさん載せてみました。
ぜひチェックしてください。
なんで私はこんなに青なんだろうかと考えてしまいます。
でも最終的には「青」が落ち着くのだと思います。
ジーンズも青、野良着も青、羊飼いのスモックも青、
昔から世界共通で「青」は愛され続けていると思います。

https://sasakiyohinten.ocnk.net/

The Blue is my color! our color!
Today, I didn't list my works on web store.
But I listed 8 vintage clothes instead.
Last night, I checked my stock that I bought vintage clothes from France last year.
I thought when I checked them.
"OMG !!! I have many great vintage clothes! Besides they are very good condition!"
So I stopped making my works today, I listed 8 blue vintage clothes on Etsy store.
Please check out!
By the way, I have always liked blue.
I like denim, noragi and farmer's smock.
All of them are blue!
I think that "blue" has been loved throughout the world for a long time.

https://www.etsy.com/shop/SASAKIYOHINTEN








コメント

このブログの人気の投稿

Power of sentence/文章の力

海外の雑誌に載りました。今週は秋まつりです。

古布衣と古道具