SUPER BORO BORO JACKET





こんにちは。
昨日、インスタグラムには掲載しましたが、スーパーボロボロジャケットの製作が終わりました!
完成品がこちら。

Hello.
I posted my product on Instagram yesterday. Please check out.
Finally I finished making SUPER BORO BORO JACKET(Custom order)




日数で言うと、いつもの3倍かかった渾身の作品。
昨日、支援者様に発送してきっと今日届く事でしょう。

It took three times longer than usual.
I shipped it to a supporter of crowdfunding yesterday.

今回私が製作して思ったことは、自分の意思で製作するのと、オーダーメイドで製作するのでは全然違うっていうことが判明しました。

This time I thought that my work and custom made are different.



自分意思で作る分には作り終わった後に『この作品どーかな?売れるかな?』という感じですが、オーダーメイドの場合は途中の時点で『こんな感じに製作してるけど気に入ってもらえるかな?』と心配になってしまいます。

Case 1: If I make works by my own.
When I finished making my work, I am thinking about “Will this product sell? Someone will buy it?” 
Case 2: If I make custom-order.
When I am making custom-order, I am worrying about my works.



おそらく私の性格なのかもしれません笑
なので、LINEで連絡を取り合い、完成したというわけです。

Maybe this is my personality.
So, we communicated with each other on LINE and then my works completed.




さて、今日からは新作を製作していきます。
この生地を使って作り始めます。
スカートを製作する予定です!
是非お楽しみに!

By the way, I start to making new work.
I use this fabric, and I will make a skirt.
Thank you.

コメント

このブログの人気の投稿

Power of sentence/文章の力

海外の雑誌に載りました。今週は秋まつりです。

古布衣と古道具