Brown Patchwork Hunting Jacket





こんにちは。
今日は佐々木印のハンティングジャケットのご紹介です。

Hello.
Today, I introduce about SASAKI-JIRUSHI patchwork hunting jacket.



先日紹介したグレーブラックとはまた雰囲気の異なる今回のハンティングジャケット。
素材はコットンピケで柔らかくなってます。
このジャケットはすでに茶色のダック地でパッチワークされていました。袖や襟部分など。
しかしそれでは不十分だったので、私なりに当て布と刺し子を施しました。

This jacket is brown cotton pique fabric.
The fabric already became soft.
And this jacket was patched brown duck cotton on collar and sleeves already when I got this.
But it is not enough, so I mended patchwork and Sashiko.



サイズ感は男性SサイズからMサイズ程度の小さめのサイズになります。
どうぞ宜しくお願いします!

https://sasakiyohinten.ocnk.net/product/2991

This jacket size is S - M for men.
Please check detail on our Etsy store!


コメント

このブログの人気の投稿

Power of sentence/文章の力

海外の雑誌に載りました。今週は秋まつりです。

古布衣と古道具