A HAPPY NEW YEAR !!!





あけましておめでとうございます。
今年もよろしくお願い致します。

A Happy New Year!!!
I look forward to your continued good will in the coming year.




という事で、佐々木洋品店は2020年1月1日の午前0時に再開しました!
ありがとうございます!

By the way, our store”SASAKI-YOHINTEN” on Etsy have opened at 0:00 1st January 2020.
Thank you so much!!!!





2019年は半年以上もお休みしておりましたが、再開の待ってくださった方がいらっしゃって、再開とほぼ同時にご購入いただいたお客様もいて、本当に泣きそうになりました。
ありがとうございます!

Our store was closed last year (since April), but some customers purchased our item at the same time as the opening.
They didn’t forget our store, they were waiting for our store reopening.
I was moved to tears.
Thank you so much!!!!





今年、日本では東京オリンピックイヤーで盛り上がるのと思いますが、私達は今年はめちゃくちゃ頑張ろうと思います!
私の毎年の抱負は『現状維持』でしたが、今年の抱負は『1年目のつもりで猛ダッシュ』です。

This year 2020, Japan has Olympic.
So Japan will be heating up this summer.
So we will try our best to keep up with the Olympic excitement! 




私自身、個人経営者になって10年経ちました。この10年で私は何が変わったか?
おそらく根本は何も変わってないような。強いて言えば、業務・作業に慣れたくらいか。
なので、私はもう一度初心に戻り、新たにスタートしたいと思います。
この10年間の私は『ビンテージ古着』一本の でやってきましたが、これからの未来は10年間で蓄積させた『古着』と『経営力』に『作家』というエッセンスを加えて走り続けたいと思います。
どうぞ宜しくお願いします!

I have been a private business owner for 10 years. Was my mind changed this 10 years?? I don’t think so. My mind has never changed. 
So I need to fo back to the basics and I restart for the future.
Before 10 years, I learned only “Antique & Vintage clothes” . 
For the future, I will use knowledge of “Antique & vintage clothes” and “Management ability”.
Also I will use “Art”.
I will try my best ! 
Thank you!



コメント

このブログの人気の投稿

Power of sentence/文章の力

海外の雑誌に載りました。今週は秋まつりです。

古布衣と古道具