New item / 新着商品




こんにちは。
昨日に引き続き、1月1日から販売する商品を簡単にご紹介します。

Hello.
I will introduce these item again that will be listed on our Etsy store in 1st Jan 2020.


上段の左から。
  • フランスのアンティークリネン ワンピースを紺色に染めました。
  • 佐々木印の野良着コート
From the upper left
  • French antique linen dress, dyed to blue.
  • "SASAKI-JIRUSHI" Japanese Farmer's coat, name is Noragi .


中段の左から
  • フランスの20世紀半ば頃の司祭のローブを紺色に染めました。
  • フランスのキャンバス素材の前掛けエプロン
  • フランスの20世紀初頭のインディゴ リネンエプロン(未使用品)

From the middle left
  • French antique Priest's robe, dyed to blue.
  • French vintage canvas apron
  • French antique indigo linen work apron.

下段の左から
  • フランスの20世紀初頭のインナーエプロンを紺色に染めました。
  • フランスの20世期初頭のアンティークリネン スモック シャツを紺色に染めました。
  • フランスの1970年代頃のワークエプロン
From the lower left
  • French antique inner skirt, dyed to blue.
  • French antique linen smock shirt, dyed to blue.
  • French vintage work apron.


こんな感じで揃っております!
乞うご期待!

Don't miss it !!!
Thank you!!!



コメント

このブログの人気の投稿

Power of sentence/文章の力

古布衣と古道具

海外の雑誌に載りました。今週は秋まつりです。