Next, it's my turn. / 次は私の番





こんにちは。
昨日の深夜にこの1ヶ月間続いていたクラウドファンディングの支援募集期間が終了致しました。
本当にありがとうございます!
今回のご支援者様数は22名、
支援額トータル132888円となりました!(CAMPFIREを通さず直接ご支援もいただきました)
25日の時は12名51000円で、『助けてください』というブログを書きそれから沢山の支援が集まりました!
本当にありがとうございました!

Hello !
Midnight yesterday, finally my project of crowdfunding was finished.
Thank you so much!
This time, I am supported by 22 people, and amount support is 132888 JPY .
I wrote article of “Help us” 25th October, supporters increased a lot compared to that time.
Thank you SO much !!!!



目標額は20万円にしてましたが、
1年間もフル活動してなかったし、半年間も休業していましたが、こんなにもたくさん私たちを応援してくださる方がいらっしゃって、本当に嬉しいです。

Target amount was 200000JPY, so I didn’t reach this time. But I am SUPER happy.
Because there are a lot of people who help us even though we were not very active this year.
I feel grateful from the bottom of my heart.

ご支援者様には改めてご連絡致しますので、
今しばらくお待ち下さいませ。(本日中に必ずご連絡致します。)

I will send email to supporters soon.
Please wait a little.





クラウドファンディングの募集が終わり、今度は私がお返しする番です。
セミオーダーをいただいておりますし、
LINEグループの準備もしますし、
動画制作もしなくては。
そして買い付け準備も。
10日日曜日には宮城県を離れ東京に、11日月曜日にはフランスへ。 忙しくなりそうです!

Next time, it’s my turn.
I will prepare to custom order to supporter, group chat by LINE App, make movie, and trip for buying.
I will leave from Miyagi 10th Sunday, and go to France 11th Monday.
I will be super busy!

まずは風邪をひかないように体調万全にしておこうと思います!
宜しくお願いします!

I take careful of my health.
I don’t want to catch a cold.



ちなみに買い付け中はブログの更新が出来ません。
というのも、現在ブログで使ってるBloggerのアプリがなく、iPhoneとの相性もあまり良くないので、更新が難しそうです。
買い付け中はLINEグループチャットはもちろん、Instagramの更新がメインになると思いますので、まだアカウントを持ってない方、私をまだフォローしてない方は是非今のうちに。
よろしくお願い申し上げます。

https://www.instagram.com/vintagecustoman/

By the way, I can’t post article on my blog during trip to France.
I am using Blogger, but Blogger doesn’t have app and Blogger is not compatible with iPhone.
So it is difficult that I post article everyday during trip.
But I can post to Instagram, I guess I can everyday during trip.
So if you don’t follow me yet, please follow on Instagram. 

コメント

このブログの人気の投稿

Power of sentence/文章の力

古布衣と古道具

海外の雑誌に載りました。今週は秋まつりです。