2 days left / 残り2日






こんにちは。
11月4日です。
クラウドファンディングの期限は明日までとなっています。
とうとうここまできました。
現在の支援者数が21人、支援額は102888円(内サイトを通さずお一人様から25000円)
本当にありがとうございました。

Hello.Konnichiwa!
4th November.
It is tomorrow that finish project of crowdfunding.
Finally here I am.
Now, supporters are 21, amount support is 102888 JPY.


先月の10日から開始してからあっという間でした。期間も1ヶ月間なく、そして、準備期間も少なかったですね。
今回は退院直後だったし、お店再開後にある程度お客様が増えたタイミングなどでやったらまた違ったかもしれません。

I started this project from 10th October.
Time flew. I can't believe that a month passed.
I think that the preparation period was short. 
But...



ただ私が思うに、この支援者数と支援額は私にとってとても意味があります。
この1年間、ほとんど活動していなかったのに、ここまで応援してくださる方がいる事に私はとても嬉しいです。
あと2日、もし『まだ私には余裕がありますよ、助けますよ!』という方がいらっしゃったら、ぜひお願いいたします!

Supporters have meaning to me.
I couldn’t active only a little for the past year.
But there are people who supported me.
I am so happy, I heartily thank you.
2 days left, if you think about “I can support to you!”, please join this project.



さて、クラウドファンディングが終わりが近いという事は、来週にはもうフランスに行ってる事になります。
一年ぶりのフランス。
私はフランス語は話せないので、なんとかつたない英語で頑張ろうと思います。
この1年間、以前よりも増して英語を勉強しました。

By the way, I will go to France next week.
I can’t speak French. 
I can speak only my poor English.
But I learned English this year more than before.




参考書を読んだり、聞き流しをしたり、声を出して発音したり。
ただ今年からブログを英文付けて書く事にした事で、だいぶ文法の応用や英語のシンプルさを感じ取れて、少しは身になったのではないかと思います。
今のところ『きっと出来る!』と思ってますが、実際行ってみないと分からないので、大丈夫そうかどうかはまたブログにてご報告しますね!

I read reference books, I listened many English voice by movies, I practiced pronunciation and I translated to English on my blog and Instagram.
So I think I can do it! I can speak English, probably, I think....
Anyway I will write again on my blog whether my English was able to use in France.




私がなんでここまで真剣に英語に取り組もうと思ったのか?
私は個人的な夢があります。
それはファッション雑誌とトップと言えば『Vogue』
私はこの雑誌に載りたいです!
Vogueはファッション最先端。
私はファッションとは呼べないゴミを集めて作る服。
正直言うと真逆にいる状態です。どんなに頑張っても、きっと視界にも入らない。
ただその私の作品をVogueが取り上げなくてはならないほど私の作品を向上させたいと思っています。それは今まで買っていただいたお客様のためにもです。
昔の作品ほど『レア化』して価値が上がれば嬉しいなと思いました。
私は自分の作品の価値が上げ続けたい、価値が下がるようなことはしたくありません。
そうなるためには、海外でも目立つ必要があるので、英語を話せる状態にしたいと思いました。

『あなた、何を言ってるんですか笑笑』

と言われても良いです。
5年前に妻に話した時も笑われました。
しかし妻はその事についてはもう笑いません。
私の夢であり目標はまだまだとても遠いですが、それに向けて日々コツコツと頑張ります!



Why I seriously learn English?
I have a dream and goal.
Top of fashion magazine is Vogue.
I want to appear in that magazine!!!!
Vogue is cutting edge of fashion.
My products are not fashion.
I know that my products are totally opposite to Vogue.
I hope that my product grows up and becomes article of the magazine.
If my product can appear in Vogue, the value of my products goes up.
Products I made before will also go up in value.
I want to challenge that continue to increase in products value.
So my products have to tell for world.
If I can spread my products to world, I have to speak English.
I think almost people say

 “What?! You can’t, that’s impossible” .

5 year ago, when I told my wife about my dream, she laughed. Also she thought that this dream is impossible.
But now, she doesn’t laugh about that.
My dream is very far to successes, so I will keep to doing my best.
Thank you!





コメント

このブログの人気の投稿

Power of sentence/文章の力

海外の雑誌に載りました。今週は秋まつりです。

古布衣と古道具