Help my project!!! / 助けて!!!





こんにちは!
大変です!
困りました!

Hello.
I have a big problem!!! 
Please help us!!!
私がただいま挑戦中のクラウドファンディング。
ここ1週間近く、支援者が増えておりません!
現在支援者が11人、そして個別で1人な方。
支援額が26000円、個別で25000円です。
とても有り難く私も嬉しいですが、目標は20万円です!
何を思ったか、この私、昨年よりも目標額をあげてしまいました…。
私のミスです…。
そりゃあそーです…
今年は販売も4月からストップしているし、
SNSの発信も10月から本格的に行っていますが、それまではあまり出来なかったし、
クラウドファンディング と言えば、知名度よりも信用度。
今の私には信用度もなくなり、
もうすでに佐々木洋品店を忘れてる人が多くいるでしょう。
あー、もう少し増えてほしいっす…





I am challenging Crowdfunding on CAMPFIRE(Only Japanese).
Supporters don’t increase this 1 week.
Now supporters are 11 persons on CAMFIRE site and 1 person individually.
Support amount is 26000JPY on web and 25000 JPY individually.
I am so happy and I am grateful for your support.
But the target amount is 200000 JPY.
Oh my god, this is my mistake....
I should have set a lower target.
This is my mistake...
I know, I know.
Our store was close from April and I couldn’t post SNS frequently.
So I guess many people have forgotten Sasaki-Yohinten.
I know...
Why me ?
Why is target amount 200000 JPY ?












最近、インスタグラムではたくさんコメントいただいてとても嬉しいです。
そしてDMもいただき、『クラウドファンディングに参加して、あなたを支援したいのに日本語で支援できない!(I want to support your crowdfunding . But I don’t know Japanese. Please tell me how to support.)』と、海外の方からちょくちょくいただきます。
私、使うサイト間違いました…。
CAMPFIREではなく、Kickstarterでした。





Recently I receive a lot of comment on Instagram.
And sometimes I receive DM from overseas customer like “ I want to support your crowdfunding . But I don’t know Japanese. Please tell me how to support.” 
I mistake that I choice this website of Crowdfunding.
I should use to Kickstarter, not Japanese site.









しかしもう後戻り出来ません!
全日本人の皆様!
以前ご購入いただいたお客様!
私の元上司や元部下!
私の友達!

But we can’t turn back!
Please help us, 
All Japanese people!
Customers who have purchased before!
Our friends!!!
Please help if you can understand Japanese!!!
Thank you!




そして
以前購入するも代引き受取拒否して迷惑かけた人、
返品したことがある人、
佐々木洋品店のお店をしている時に万引きした人、
その前の古着屋時代にうちの店で万引きしたことがある人、
閉店時間なのになかなか帰らなかった人、
今こそ挽回のチャンスです!




よろしくお願い申し上げます。






さあ!





カモン!









と最後の最後まで読んでいただきありがとうございました!笑






ここまで読んでいただけたのならきっとご支援いただけるんだと思います!笑





さあ!カモン!






まじでお願いしております。どうぞよろしくお願いします。
まじっす。





コメント

このブログの人気の投稿

Power of sentence/文章の力

海外の雑誌に載りました。今週は秋まつりです。

古布衣と古道具