Start YouTube


こんにちは。
今日もこれからスーパーボロボロジャケットを縫いに行きますが、
最近こんなワードを聞きました。
「今の若者ってググらないで、YouTubeの動画から検索するらしい。」
動画の時代が来るとは思っていましたが、
すでにそうゆう状況になっている事に驚き。
最新情報収集には力を入れておりましたので、ちょっとショックです。
という事で、私、急遽YouTubeに載せる動画を作りました。

Hello.
I am going to sew for SUPER BORO BORO JACKET today.
But before that...
Recently I heard this word.
"Young people are not searching on Google, they are searching on YouTube."
I was surprised, I thought that the age of video is coming, but I didn't think so early.
I was a little shocked because I focused on collecting the latest information.
So, I made a video to be posted on YouTube.


なぜ佐々木洋品店が若者向けに動画を作るのか?
Why does SASAKI-YOHINTEN make videos for young people?

「若者が動画から検索するから」ではありません。
そういう人が増えていけば、おのずとそれがスタンダードになると思いました。
なので、インターネットが普及した時にホームページ作成をし、
ブログは流行り始めたらブログを書き、
インスタグラムが流行り始めたからインスタを始め、
動画が流行り始めたから動画を作成し始める
という、誰もがやってきた普通の行動です。

It is not "because young people searches from videos".
I guess more people will be searching for videos, not only young people.
The method becomes standard.
We made homepage when the internet spread.
We wrote a blog when it became popular.
We are posting Instagram everyday because It became popular.
I'm starting to create videos because videos are becoming popular.
This is normal.

佐々木洋品店の商品・作品たちを少しでも多くの人たち、
世界中の人たちに見てほしいので、私は努力し続けます。
とはいえ、急に作ろうと思ってもなかなか難しい・・・。
私が思い立ったのは三日前。

I want people all over the world to see the products and works of SASAKI-YOHINTEN as many people as possible.
So I will keep working hard for this.
But it is difficult to make it suddenly.
It was three days ago that I thought.

なので、どうしようか考えた自分はオンラインショップに使用している画像を
使い、静止画像だけど動画のように作ろうと考えました。

So, I thought about how to make it, I used the pictures used for my web store,
and I thought to make it like a video.













こういう感じの画像たちを音楽に合わせて。
そして出来上がったのがこれ!
I combined these images to music.




初心者っぽさ丸出しで本当に申し訳ないんですが、
やらないよりやったほうが良いなと思い、
とりあえず動画を作って載せてみました。
そして今後、動画制作にも挑戦していきたいと思いますので、
応援よろしくお願いします!

I know this video is beginners.
I thought that I should to do it even if not perfect.
And the future, I will try video production as well for SASAKI-YOHINTEN.
Please check it.
Thank you.

コメント

このブログの人気の投稿

Power of sentence/文章の力

海外の雑誌に載りました。今週は秋まつりです。

古布衣と古道具