SNS



こんにちは。
本日はアンティークリネンシャツを掲載しましたので、
是非ご覧くださいませ。
【フランス】20世紀初頭のアンティークリネン スモックロングシャツ(白色/襟リペアあり) [TOPS-631]

Hello.
I listed French antique linen smock shirt on Etsy web store.
French antique linen smock long shirt/France 1900's/biaude/farmer's smock/patched repair/white natural ecru/smocking/631


よろしくお願いします!

今日は何を書こうか考えていて、とりあえず題名を「SNS」決めてから
記事を考えています。

I didn't come up idea of article this blog.
So I decided title "SNS"  before I come up article of this blog.

私が数日前から今更感半端ないツイッターデビューをしたことにより、
Instagram、Facebook、ブログ、ツイッター、ピンタレストと
メジャーなSNS全てに手を出したことになりました。
そして、全てを違うコンテンツとして考えて、
できる限り文章は変えようと考えてやっています。
なぜなら、この5個のSNSにアップしても全てただリンクを貼ってるだけとか、
同じ画像だけとかだと絶対面白くないと思ったので、
そう思った私は全てのSNSを違うように更新してみようと思いました。
そうすれば、お客様方は「佐々木洋品店」のなかで、ぐるぐる回って
いい暇つぶしになるかなと思いました。笑

I started Twitter a couple days ago.
I do all major SNS of Instagram, Facebook, Blog, Twitter and Pinterest.
I think that everything is different content, I try to change the sentences of all SNS as much as possible.
It is not interesting that if all SNS have the same contents and same sentences.
This is bored, I think.
So I will try to change the sentences of all SNS.
I hope and I guess that the customer will get that it would be a good time in the "Sasaki-Yohinten".


インスタグラムは画像がメイン、2つのアカウントがあります。
Facebookは私の本音や気持ちが前に出た文章とブログのリンク、
ブログは商品紹介文章と私の考えや行動などを日本語と英語で書き、
世界に「佐々木洋品店」をアピール、そして、私の英語力アップの場としても活用し、
ツイッターはリアルタイム感を意識し、正直どうでもいい一言や私の興味のある
テクノロジーや意識高い系な話題、そのほか「ゴジラ」など怪獣系の話題をリツィートする場、
ピンタレストは私たちの商品や作品のカタログのような場、
となっています。

Instagram has pictures main,
Facebook has sentences of my feelings and blog links,
Blog has sentences of my idea and my actions by Japanese and English,
and I appeal to "Sasaki-Yohinten" to the world and use it as a place to improve my English ability,
Twitter has real-time, a place to topic of technologies or  monsters such as "Godzilla" that I am interested,
Pinterest is like our product catalog.

あとやっていないのは、YouTubeだけですね。
これも必ずやるつもりです。
すでに動画編集ソフトは準備万端なので、あとはどう活用するかを考えて、
動画編集に慣れることと、撮影する時間を作ればいつでもYouTuberデビューできますね!
他にも面白いSNSやアプリがあれば教えてください!

It is only YouTube that I have not challenged.
I will definitely challenge it.
I already have video editing software, and I can be YouTuber if I make time to shoot !
Please tell me if you know other interesting SNS and apps.
Thank you.



コメント

このブログの人気の投稿

Power of sentence/文章の力

海外の雑誌に載りました。今週は秋まつりです。

古布衣と古道具