Patchwork shirt again/再パッチワークシャツ




こんにちは。
今日も引き続きパッチワークシャツを掲載しました。
が、早速ご購入いただきました!
ありがとうございました!

Hello.
Today, I listed patchwork shirt again.
But this shirt was sold out.
Thank you so much!

ちなみにこういうシャツでした!
By the way this is such a shirt!




さて、じゃあ何を書こうかなと考えたんですが、
今日は特に何もなく、そしてまた明日から息子が一時退院する予定なので
部屋の掃除とリペアしないといけない商品が溜まっているので、
今日はこの辺で失礼します。

Well, I am thinking what to write blog,
...
...
...
I have no idea.
By the way  my son is going to be discharged tomorrow,
I have to clean up our room.
And I have a lot of vintage clothes I have to repair.
So, Bye-bye.

(明日はもしかすると更新出来ないかもしれません。
I don't know about I can write to blog tomorrow.)



コメント

このブログの人気の投稿

Power of sentence/文章の力

海外の雑誌に載りました。今週は秋まつりです。

古布衣と古道具